امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
سال مهار تورم و رشد تولید

پیام تبریک شهردار اشکذر به مناسبت عید باستانی نوروز

پیام تبریک شهردار اشکذر به مناسبت عید باستانی نوروز

شهردار اشکذر با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال 1403 را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف اشکذرتبریک و تهنیت گفت. 
احمدعلی دهقان منشادی در پیام خود آورده است: 
بهار تجلی گاه اراده الهی در رویش و شکوفایی طبیعت است و پیامی از سوی خدای مهربانی ها به آدمی برای رستن از خود و پیوستن به اوست و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتنی نو.
تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم. 
ملت ایران اسلامی در طول سال 1402 توانست بازهم گام‌های استواری را به سوی توسعه و پیشرفت هرچه بیشتربردارد و در رویدادها وعرصه‌های مختلف موفق وسربلند باشد،حضور باشکوه و کم نظیر مردم ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری در انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ماه موید این بود که مردم همواره عظیم ترین و بزرگترین پشتوانه ی انقلاب اسلامی ایران بوده اند و در حساس ترین لحظه ها همراه و همگام با نظام و ولایت هستند.
اینجانب فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی1403 را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایت مدار اشکذر تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم سال نو برای همه هموطنان سرشار از موفقیت، سلامتی و سرافرازی باشد.
 

تاریخ : 8 فروردین 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com