امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اشکذر

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اشکذر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اشکذر با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر و روسای ادارات عضو ستاد در محل دفتر شهردار اشکذر برگزار شد. 
شهردار اشکذر ضمن تشریح برنامه های اجرا شده در نوروز سال گذشته در پارک اشکی گفت: ضرورت دارد با رفع نواقص برنامه های نوروز1402 و همکاری و هم افزایی ادارات شهرستان جهت اجرای بهتر برنامه ها در نوروز امسال برنامه ریزی کنیم. 
دهقان منشادی افزود: ماه مبارک رمضان و رعایت شئون این ماه، اقامه نماز جماعت، احیاء شب های قدر و محفل انس با قرآن باید رویکرد برنامه های نوروز امسال باشد. 
وی از روسای ادارات عضو ستاد تسهیلات نوروزی درخواست کرد برنامه های پیشنهادی ایام نوروز را در جهت جمع بندی و برنامه ریزی هر چه بهتر ارائه کنند تا با محوریت فرمانداری تصمیمات لازم در خصوص اجرای آنها اتخاذ شود.
شهردار اشکذر اجرای برنامه های فرهنگی توسط حوزه علمیه خواهران فاطمیه را از دیگر برنامه های ویژه در ایام نوروز عنوان کرد و از ادارات مرتبط در این زمینه درخواست کرد برنامه ریزی های لازم را در این خصوص داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر با بیان اینکه شهرستان اشکذر در ورودی مرکز استان قرار گرفته بر لزوم توجه به اجرای هر چه بهتر برنامه های نوروزی تاکید کرد.
سید حسین حیدری معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری و آداب و رسوم شهرستان اشکذر به مسافران نوروزی را خواستار و بر حمایت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر از برنامه های خلاقانه و پر محتوا تاکید کرد.
 

تصاویر
تاریخ : 4 بهمن 1402
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com